17. listopadu 2016

Bublina - nový člen rodiny

Jo já vím, už jsou skoro Vánoce a já jdu teprve teď psát o králíčkovi, kterého jsme koupili na jarním trhu. Zaslouží si svůj článek, protože po půl roce neskončil na pekáči, jak jsme mu slibovali od začátku, ale vesele si dupe ve svém příbytku až do dnešního dne.
To jsme se jednoho krásného jarního dne rozhodli, že si půjdeme koupit nějakou zdravou zeleninku na trh a vrátili jsme se místo toho s králíkem v pytli. Je to paní králíková a není to žádný mazel, ale řádná chovná samice s hrdostí na své plemeno. A protože to byla koupě neplánovaná, byl nějvětší problém, kde ji na rychlo ubytovat. Pustili jsme se tedy hned do výroby důstojné králikárny. Nebylo to nic jednoduchého, ale stojí dodnes, tak se to asi povedlo. Na léto jsme jí dokonce vyrobili výběh se stylovým bílým plůtkem. Aby na ni nepražilo slunce, umístili jsme jí tam dětský deštník a fakt se jí pod ním líbilo. Je to teda pořádná macanda, žádná anorektička. Když ji mám přenést do ohrádky, tak mám co dělat abych ji udržela a když zabere zadníma nohama, tak je to pořádná síla. Kolikrát mě pěkně podrápala, když nám utekla a náháněli jsme ji houfně po zahradě.
Má ráda pampelišky, suchý chleba, mrkev, nějaké to zrní pro hlodavce, jablíčka a kedlubny. Snažíme se to střídat, aby měla pestrý život.
No a teď je listopad, dostala větší podestýlku aby jí nebyla zima a vypadá to tak, že jí na jaře najdeme nějakého manžela a na pekáč půjde až jejich potomstvo :-).




Žádné komentáře:

Okomentovat